I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, May 31, 2009

Live From Changi Airport, Singapore

Salam~

Saya nak boarding dah jap lagi kul 6.10 am. Malam tadi saya sampai singapore kul 11.30mlm..pas tu check in kat transit hotel kul 12.00 cam tu..huhu.. tak leh tido sebab excited & jet lag.. pukul 3 dah terjaga pas tu mata terkebil2..

Jap lagiks PIL saya yg jemput saya..hubby tak cuti.. tapi hubby cuti start rabu nanti yesza.. tak sabar tunggu hubby balik...

K lah bye u olls.. nak boarding dah ni..tata titi tutu

7 comments:

makcu Ina said...

Welcome back~~ hehehe..

nestumrasberi said...

alhamdulillah ed dah selamat sampai.
welcome back to mesia

mofaaz said...

welcome back to malaysia...
-home sweet home-

Ina said...

Dear Intan,

Welcome back! Main la ngan bebudak tu sepuas-puasnya...hehehe. Giliran bapaknya pulak hari rabu nanti la...hehehe

saudah said...

welcome home, kak ed..

DYLA said...

sy mcm dah ketinggalan ketapi...

welcome back kak

~ thalhazlin ~ said...

selamat pulang kak ;)

Google