I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, May 24, 2009

Tag dr Ina

Tag ni dr Ina aka infazety.. disebabkan tag ni senang jerk..laju jerk saya siapkan keh keh..

Rules:

1) Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah guna sekarang...
2.) Kenape anda suka wallpaper anda itu...
wallpaper saya sejak 2 menjak ni bertukau2..rasanya la ni tiap2 hari saya tukau sebab tetiba sejak dtg sini pc saya penuh ngan gambo2 menariks hiks.. saya suka pic ni sebab saya suka colour langit dia yg biru, rumput dia yg hijau & windmill tu.. lagipun saya dah penah sampai situ cam best jerk letak gambo neh hiks..
Malas la nak tag sesaper sebab saya rasa cam ramai org dah buat.. saya tak tau nak tag sapa lagiks dah hiks..kalau sapa yg lum buat & rasa nak buat dipersilakan yak.. :-)

3 comments:

DeLinn said...

yuhuuu, aku udah masuk. Hari tu masa ko send invitation tu, aku dok sibuk pasal Bandung, tak dan nak masuk. Bagus ko resend lagik kekekeke

Deo said...

Ed,
Ni kawan delinn, kawan si arc, geng2 kat reban Joe Banla ni merayu-rayu mintak aku cakap kat kau suruh invite dia masuk blog kau. Nama dia Limah, tapi tak padam dengan email dia zeecun@gmail.com

Nanti kau invite dia ek? Dia ni tak berbahaya.

TQ

edrina said...

Delinn - aku dah agak dah ekekeke

Deo - okes aku dah invite dia

Google