I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Friday, May 22, 2009

AM**Y 50 Years Celebration


Source : http://twitpic.com/5p3om

Employees line the sidewalk outside A**ay's World Headquarters, waving to visiting distributors and passersby.(saya nun kat hujung sana.. tak tau la kat mana hak hak)


Source : http://twitpic.com/5p3eu
Employees cheer as busses of distributors/IBOs arrive at A**ay's World HQ in Ada.

Adeh tak der muka saya la hahahaha... kalau saya jumpa saya tepek kay.. saya dok tepi jalan jerk tadi..eheks..

Hari ni sejuk gilak.. sejam lebih dok luar jenuh dok lambai2.. oh lupa lak kejadian ini adalah tepat kul 11.30 tghari Ada, Michigan time bersamaan 11.30 malam Malaysia time.. Kenderaan yg lalu lalang pun ramai yg hon2 sama2 meraikan.. cam meriah gitu..atas udara lak ada kapal terbang kecik berlegar2 mcm2 gaya..seram beb saya takut jatuh atas kitaorg jerk keh keh keh... pas tu ada keter yg lalu bunyi2 hon siap lekat banner kat keter dorang "salute a**ay employee.. eager to be one" hahahha..kitaorg semua ketawa besar.. pas tu kitaorg pakat2 buat wave..dengan julang tangan tu.. best gilak.. asyik ketawa jerk tadi.. saya gigil2 tahan sejuk coz t-shirt short sleeve..sib baik ada sorang mamat dba tu pas sweater dia kat saya.. sweater saya tertinggal dlm war room..ingat kat luar panas cam selalu..sekali hari ni luar lagiks sejuk dr aircond kat dlm huhuhu...

nota kaki:
t-shirt ada 3 color, merah, biru, putih.. saya pilih t-shirt merah.. t-shirt biase2 sajork..yg penting made in US , 100% cotton and tepi tak dak jahit yak ngeh ngeh ngeh...

No comments:

Google