I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Saturday, May 30, 2009

Live From Red Carpet Club, Chicago-O-Hare' Airport

Yuhuuss... saya dah selamat sampai kat Chicago.. 5 jam lagiks sementara menunggu connecting flight saya ke Hong Kong.. since saya nyer tiket tu kan Biz Class so dapat lah saya lepak bersenang-lenang kat Red Carpet Club ni.. Gayak org2 kayak gitu keh keh padahal duit tak dok setarang kater ore ganu..hahaha..

So saya makan lah apa2 yg free kat sini..roti, buah2 etc.. dapat la jugak melapik perut saya ni kan.. Sini waktu lambat sejam dr Michigan.. Tadi saya bertolak dr Michigan kul 7.54pagi saya sampai sini kul 7.30pagi jugak keh keh...sebab dia lambat sejam..

Sekarang ni kul 8.48pagi..kat mesia kul 9.48 malam.. flight saya kul 12.22tghari..maknanya kul 1.22pagi kat malaysia..lambat lagi huhu.. bowink sungguhla hai travel sorang2 neh.. K lah saya nak tepon hubby jap...daaa...

No comments:

Google