I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, June 02, 2009

berita dr puncak alam :-)

Salam~

hihi.. saya tgh bersenang lenang main ngan anak2.. saya tak sempat nak update bebanyak ni coz anak2 masing2 dok rebutkan saya hahaha... semua rindu kat saya.. danisha dah cam fobia biler saya hilang kejap pun tak leh.. takut betul dia.. takut saya gi US lagiks.. tengok saya lipat baju nak susun dlm almari pun dia ingat saya nak siap2 gi US.. dia siap tanya "mama nak gi us ker?" sian dia..

Paling saya happy baby qaireen tak lupakan saya.. sengih manjang dia tgk saya sejak saya balik semalam.. ee debod tau dia sekarang..geram betul la saya.. peha besar..goreng pun sodap ekekeke... tapi sian dia.. selsema & batuk.. kakak2 & abg dia dah baik...masa dorang demam ari tu, dorang gi cium2 qaireen tu yg jangkit tu..

Esok saya kejer.. ala bowink nyer.. malas lak nak gi kejer hahahaha.. esok hubby balik yeay.. k lah u olls saya update kemudian lah yer.. ada beberapa helai lagiks baju bebudak yg saya nak jual.. nanti saya tepek sini.. daaa..

nota kaki:
terima kasih semua di atas doa kalian :-)
Ada pesawat air france terhempas..huhu..tatut kan... masa saya balik ari tu pun saya naik airbus tapi alhamdulillah masa saya balik tu cuaca ok...sepanjang perjalanan saya dr chicago ker hong kong tu siang sentiasa..pas tu tak hujan etc.. saya cukup takut bile hujan & ada turbulance.. saya pernah kena teruk air pocket masa kat teluk andaman masa saya balik dr US tahun lepas.. tatut oo.. nanti lah saya citer pengalaman ngeri saya tu..

11 comments:

Saudah Salleh said...

alhamdulillah..
nasib baik cuti sekolah..kalau ak rasanya sumer tak mau pi skool

sharhanah said...

selamat kembali kak ed,

Anonymous said...

selamat kembali ed...mesti anak-anak sonok sangat...

eita_tks said...

home sweet home...:)

DYLA said...

slmt bermesra2 ngan anak2. yg tak bestnya esok kene pi keje..

Cik Sar said...

alhamdulillah..akak dah selamat sampai..

nino mok said...

alhamdulillah ed selamat sampai.
akak dapat bayangkan danisha dok ngekor kemana saje ed pegi. chumel je terkedek2.
best yak dapat gomol anak2.

isya said...

cepat gak akak dah masuk keje.

aLiYaHaRiZ said...

Alhamdulillah...lega bile baca "berita dari puncak alam"...mesti best gile dapat peluk2 cium2 anak2 kannn.....

linda said...

welkam bek akak ;) alhamdulillah selamat semuanya...

PerantauSepi1306 said...

back at home at last.. enjoysss ur moment with ur family :D

Google