I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, May 25, 2009

lambatnya...

Makin dekat nak balik...terasa makin lambat waktu berjalan..adooiiiyai.. saya dah rindu sgt2 dah ni kat famili kat mesia..dah lama tak peluk cium anak2 neh..hhuhu..

Sian kat anak2...dah lah hubby balik cuma hujung minggu kan.. saya lak tak der.. sian sgt... Najihah dia kan dah besar..jadiks dia dah pandai zahirkan apa yg dia rasa.. kadang2 biler saya tepon kalau tetiba dia tak leh tahan rindu dia, dia akan nangis teresak2.. dia akan cakap la malam tadi jihah mimpi mama..jihah rindu mama..masa dia nangis teresak2..tu yg buat saya kdg2 tak tahan.. walaupun saya cuba control suara saya..tapi air mata dah bergenang & meleleh2 kat pipi... adoiiyaii...jihah..kalau mama boleh terbang..sekarang jugak mama terbang huhu.. anak2 saya mmg sgt rapat ngan saya.. dorang kalau apa2 mesti ngadu kat saya.. saya lak susah nak marah & layan kan ajer budak2 neh..huhu...

Danisha & haris lak may be masih tak tahu nak luahkan apa yg dorang rasa.. danisha kejap demam..kejap baik.. demam rindu.. sian nya anak2 mama huhuhu... Arrghhh rindunya kat dorang semua.. Tadi hubby on d way balik JB.. dia pun sama risau & kesian kan anak2.. harap2 dorang ok lah sampai saya balik nanti... Saya bertolak 30/5 pagi sabtu dr sini maknanya kat mesia sabtu petang.. saya dijangka tiba kat KLIA 2/6 hari selasa kul 8 pagi.. arghh tak sabarnya..... semoga Allah memelihara anak2 saya dr segala perkara yg tak diingini.. Mama sayang anak2 mama sangat2 muaaahhsss..

nota kaki:
Hari ni najihah exam.. semoga Allah terangi hati dia dengan cahaya kefahaman & dapat menjawab tiap soalan dengan tenang....semoga najihah berjaya walaupun mama tiada disisi..Amiinnnn

1 comment:

nestumrasberi said...

sedihnya huhu
paling sedih jihah boleh zahirkan perasaan dia pada ed
tiba2 teringatkan baby..kalo dia rindu mama dia camne dia nak zahirkan..huhuhu :(

Google