I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, May 25, 2009

Hari ni saya cuti..yaribaa

Hari ni saya bangun lambat.. (bendera merah, so tak yah bangun subuh yesza.. kalau tak selalu kul 5 lebih dah bangun..sini cerah awal..6.15 dah habis subuh huhu). Siap2 mandi nak gi amik bekpes kat bawah la kunun..sekali turun arghhh...sudah habis..elek pocik.. yg tinggal cuma buah anggur & honey dew & quaker oat.. hmm so amik jer la belasah bawak naik atas.. amik sekali jus epal..
Quaker oat ni tak best..tawar..tak der susu.. sib baik saya tabur kismis & kacang tu.. hmm neh saya tgh masak maggi hak hak..

Ini pula adalah keadaan katil saya yg sangat lah empuk & selesa yg selalu buat saya liat nak bangun..hiks.. kalau ada hubby kan best..barulah ada real bantal peluk..oopss terlebih sudah wakakakaka

No comments:

Google