I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, May 11, 2009

Grand Heaven, Lake Michigan


Selepas balik dr Tgk tulip2 tu semua, kami terjah pulak ker Lake Michigan yg sgt luas & besar tu... bayangkan dia cuma tasik tapi u besar macam laut.. coz kita tak nampak daratan yg sebelah sana.. sejibik cam laut..Masyaallah indah & hebat sungguh ciptaan Ilahi.. Angin adalah sangat kuat & sejuk giler..sampai gigil2 saya dibuatnya..sib baik tak cramp huhu.. itu pun nak amik gambo susah coz angin sgt kuat sampai terhoyong hayang pegang camera :-). Pengalaman yg cukup indah buat saya.. selama ni tgk dlm tv jerk tetiba dapat merasai sendiri..syukur alhamdulillah...

Betapa besar lake michigan ni sampai kena ada light house wa cakap lu.. tasik ada light house... saya jalan sampai nun hujung yg ada ombak besar tu..


Ni saya dah kat hujung light house.. cuba tgk ombak yg sangat besar tu.. saya paling suka gambar ombak besar ni..

Pasir2 pantai ni bukan lah pasir dr tasik ni..pasir2 ni dorang angkut dr pantai & buat pantai buatan kat sini..






u olls layan jer la gambar2 saya ni dulu yak...gambar2 pemandangan saya upload kemudian ekekekkee..

8 comments:

nino mok said...

ala ed seronoknyaaaaaaa
pic ombak besar kat belakang tu paling cun

Amna Faqiha said...

emmm..sronoknya..suma view2 yg menarik

eita_tks said...

Salam perkenalan....best nyer tgk pic2 Ed nie..geram giler tgk bunga tulip2 tu...tak geram nak petik ke Ed?

Nie akak mintak kebenaran nak link blog Ed kt blog akak yer..suker baca cite2 kt blog Ed nie...selama nie jadi silent viewer jer..hehe..jgn mare yer...:)

DYLA said...

kak, ni dah kira bejalan dah ni kak. bukan keje lagi dah ni... hehehe.

besar nyer lake tu, ingat laut tadi

Ceera said...

banyaknye gambar.. seronok betul

sharhanah said...

memang besh!

A.H.A.D said...

saya dr dlu berangan nk gi tmpt camni...tak sampai2 hehe..
besar gile tasik tuuu...mcm tepi pantai dh gayanye..ble mandi tak tu?

Awa Khuzailah said...

bestnye kak ed..sejuk ek kat sane.huhuhu saya gak kat sini panas. Tido mlm berpeluh habis, basah lenjun. Tgk je tasik tu rasa cam nk berendam jek..

Google