I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Saturday, May 09, 2009

Tulips Festival - Sneak Preview

Kiter layan gambar2 bunga dulu yak!



amacam ok tak gambo2 yg saya amik neh..ada gaya profesional tak? wekekekeke.. nak gambo lagi cantik kena beli kamera canggih la gamaknya ahaks..

10 comments:

isya said...

lawa la kak... msti best akak tgk dpan mata..

nestumrasberi said...

cantiknya ed
terpegun

MUNIRA said...

bestnye!bestnye!
saya suke tulip jingga!
siap de samaran tulip jingga dolu2 hehehe

atie said...

Bunga tulip tu.....akak tak pernah tengok bunga tulip betul tau.....huhu.Cantik amat ed...

DYLA said...

lawa!!

sonoknya kak dpt bergambar kat celah2 tulip tu..

gee ryder said...

cantiknye kak...bwk blk utk sya sejambak yer hehe

MakCu Ina said...

Its is soooooooooooooooo beautiful!!

marinahunny said...

waaaaa lawanye....saya ambik gmbar tu wat wallpaper blh x kak?

Yusmi said...

Cantik la Ed, Kalau aku boleh tgk 'live' musti giler.. Mcm masa kat China ari tu, tgk bunga rose,ya allah.. tak boleh lepas pandangan biarpun rose tu dia tanam kat tgh2 highway ja.. mcm2 kaler, tapi cantik nya mcm tgk bunga rose kat SSF Home decomart tu..

Amna Faqiha said...

cantikk dah nih..nanti kirim 1 colour 1 kuntum ya kak.hikhik..;-)

Google