I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Saturday, May 02, 2009

Bekalan dari Malaysia


Ni saya beli macam2 lauk pauk brahims, sardin, kiub pati ayam, kiub pati ikan bilis etc dr mesia.. Mak mentua saya pun ada bekalkan sambal tumis yg dia goreng garing & kasik kering pas tu ayah mentua saya siap tolong pack2 dlm plastik kecik2.. dia kata senang saya nak makan amik satu tiap hari..oh sgt terharu.. sayang kat dorang... muahhsss.. susah oo nak carik metua macam mak & abah mertua saya...


saya kalau boleh tak mo makan luar esp sekarang ni musim swine flu.. so kena hati2..tatuut.. tak pasal2 kang kiter yg tak makan cik bab tu pun kena jugak..tak ker kes naya cam tu kan.. saya beli beras, sayur, telur, minyak semua kat sini lah... so saya masak sendiri kat bilik.. mmmm tedap.. baruleh kena ngan tekak melayu saya ni aaa.. hiks..

6 comments:

marinahunny said...

huhuhu sedihnya baca n3 kali niks..msti rindu giler ngan anak2...sabo ye kak...masa sekejap je berlalu nanti...

ratna said...

kakkk take care kay.. masa akan berlalu dgn cepat..

DYLA said...

bwk stok byk2 kak. sbb risau kat sana ada mcm2 penyakit lak skang ni.

tak care

MakSu Ina said...

Akak, hati2 kalau keluar jalan2, avoid crowd ... best of luck for you with ur training eh... muah

nestumrasberi said...

take care ed

Cik Sar said...

Kak Ed..take care..skang dah selsema bab* tu kann... kalau beli barang2 lebih tu ..pass2kan la kat blog..leh kami tgk ..

Google