I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Friday, May 29, 2009

Gambar sekitar opis

saya & m1k@ dlm war room - dba yg sangat la terror..tulis unix script cam buat karangan sajork huhu.. hari ni leh pakai jeans sebab ari jumaat.. yg kat belakang tu lak adalah nama projeck tu la.. giler selekeh saya.. gue tak tahan sejuk huhu.. pas tu baru selesai buat cloning.. legaa.. haha..

Bangunan opis am2**y ni adalah sgt luas & panjang..setiap bangunan bersambung...maknanya kalau saya start dr bangunan yg first..saya boleh tour sampai la bangunan yg hujung satu lagiks.. ada bangunan lama & ada bangunan baru..sebab masa winter sgt sejuk kan so jalan belah dalam lah..
salah satu lorong yg menyambungkan bangunan..ni dr war room nak ke bangunan satu lagiks..pintu yg nampak kat depan tu adalah pintu ker basketball court. war room ni kat bangunan lama tu yg cam lama jerk..
Ni kat area basement - ada byk tanda ni tau..kat mana2 jerk ader..
Dlm bangunan am2**yni macam2 ada.. ada court basketball.. ada gym..ada fitness center cam fitness first tu.. ada starbuck.. ada byk cafe & ada employee store. so u olls layan jer la gambo2 ni semua yak.. pendek kata mmg untung staff am2**y neh.. dlm fitness center dia fasiliti adalah sgt superb..



kopi stabak
salah satu cafe
Hall of Fame.. penuh ngan gambo2 crown ambassador dr seluruh dunia ha couple ni dr mesia ni
employee store
Jom terjah tempat dba duduk..
kawasan dba dok pun kat bangunan lama
Ini lah cubicle saya..yg saya sempat dok sehari sajork keh keh.. selebihnya dok kat war room ahaks..
Adeh letih aa..upload.. kemudian2 aa sambung..

No comments:

Google