I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Saturday, May 16, 2009

Menu pertama di Hari pertama Beberapa minggu yg lalu

Haha giler lama dah lepas kan..tapi sebenarnya tujuan saya nak tunjuk buah2 ceri tu kat u olls .. sedap giler okes ceri neh..saya rasa lagiks sedap dr strawberry.. manis mm nyum2..saya tak suka ceri yg selalu letak kat kek tu.. tapi yg fresh neh mmg sedap..mm yummy..

Masa hari pertama saya sampai tu saya masak nasik, pas tu goreng telur ngan bawang & sambal ikan bilis garing yg sgt lah marvellous yg mak mentua saya bekalkan tu..mmm tedap..makan nasik panas..pergh melatop hahaha

Kat sini saya ada jumpa 2 restoran Halal. Satu restoran org arab..nama restoran tu mediterranen..dekat jerk ngan opis saya & satu lagiks restoran India - House of Asia. Kat restoran mediterranean tu saya order nasik & daging masak stail mediterranean la..perg sedaap...

2 comments:

nino mok said...

tu yang sedap
nasi panas, telo goreng sambal bilis
pergghhhh terliur ni

deli said...

Ed, terliur rasenye nengok ceri tu. Mesti sedap ek.

Google