I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, May 05, 2009

perasaan ini....

Alhamdulillah..syukur sgt pada Allah.. saya rasa amat2 bertuah dapat join company saya sekarang ni.. saya rasa best gilak..saya rasa macam tak percaya saya bekerja bersama2 mat2 saleh..cuma saya sorang pompuan melayu terakhir (boleh blah kakakaka...pang sekali kat diri sendiri ) bekerja..bermesyuarat..berdiskusi dengan teammate saya..dba yg terror2 lagiks master..oh sesungguhnya membuat kan saya rasa saya telah benar2 membuat keputusan yg betul & tepat..sesungguhnya saya sukak & enjoy dengan kejer saya sekarang... saya tak sangka bahawa suatu hari saya akan berada pada tahap sekarang ini.. mmg semangat saya semakin berkobar2... tak sesia segala pengalaman yg saya kutip dengan penuh sabar walaupun pada waktu itu gaji saya sgt ciput... selama 6 tahun saya bersabar... akhirnya semua itu telah berbaloi...

Ada antara dba tu, author buku2 oracle.. ada yg certified master...oh sungguh tak percaya bahwa pada suatu hari saya duduk bekerja & berdiskusi sesama mereka.. hmm camana yak nak ceritakan perasaan saya pada u olls..entah lah..

Lagi2 buat saya teruja & rasa bertuah biler saya berada di sini..di headquarters nih... dengan bangunan headquaters yg besar & bermacam2 ada didlm nya membuat kan saya terasa seolah2 saya ni Ally Mc Beal (wah over sungguh perasaan ku ini) yg sedang bekerja didlm sebuah pejabat yg serba sophisticated.. hmm itulah apa yg saya rasa kini..ok lah dah lewat dah kul 12 lebih..mau titun dulu..

aiyark..biler mau private neh..ckp tak serupa bikin la... email2 u olls saya baca cuma saya tak balas jer lagiks.. saya sungguh terharu biler u olls cakap u olls suka baca blog saya neh sebab byk panduan yg u olls dapat... mungkin apa yg saya tulis ni secara tak langsung memberi semangat pada u olls jugak kot.. hmm tapi apakan daya..saya terpaksa privatekan jugak..nanti saya invite lah u olls biler saya privatekan yak...

daa...

6 comments:

Ceera said...

bestnye kakkkkk..

tapi sedih la kan, jauh2 dengan anak.. sob sob sob..

takpe, demi carik rejeki untuk mereka..

nino mok said...

alhamdulillah
tu semua berkat sabar
dan berkat doa

DYLA said...

yer sy dpt rase apa yg akak rase tu.. sy cume boleh berangan la nk jadik mcm akak...huhuhu.

akak, kalau sy jadi akak, sy bangga sgt tau.. rase bertuah, rase bersyukurrrr... ish tak tau nak ckp la.

Masviona said...

wah bestnya klu gini...bilalah rezeki saya pulak nih...hikss

aLiYaHaRiZ said...

seronoknye dengar cerita edrina..wany bangga sangat...orang pompuan pun boleh gi keje jauh2 n keje ngan mat saleh pulak tu..huhuhu...

linda said...

kak,

seperti kebanyakan readers2 lain, saya mmg dah lama kagum ngn akak... tetambah lak saya pun line IT, tapi tak terror, keje pun lari bidang, my income i bet far2 away dari income akak... nak g holiday pun semput2 :P

saya rasa kagum ada gak kaum hawa yang terror dalam bidang ni, coz kawan2 saya yg success keje dalam IT line ni semer lelaki... in conclusion, hiks:P i'm glad knowing u la kak, although thru net only.. saya doakan akak berjaya dunia akhirat bersama keluarga... doakan saya juga :)

sori la tertype panjang...

Google