I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Friday, March 27, 2009

kerinduan


Sheila Majid - Kerinduan


Dulu pernah aku bersumpah
Selalu setia jika ku mencinta
Masih melekat rasa itu
Saat cintamu datang padaku

Semua terwujud, saat kau singgah
Panasi cinta, untuk setia merindu
(Korus)

Kerinduan tak akan menghilang
Kan selalu ku rasa
Tak mampu ku menghindar
Kau berikan, apa yang ku pinta
Kau mengingatku dalam cinta
Temaniku dalam…
Setia (jalani hidup ini)

Aku tak pernah mengharapkan
Cinta lain datang membelaiku
Aku dapat selalu bertahan
Menahan cintamu di sukmaku
Kehadiranmu basuh jiwaku
Engkau suluhkan api cinta diriku
(Ulang korus)
nota kaki:
gambar ni masa kat klia, hubby hantar saya nak pi US..huhu sungguh debod saya masa ni saya baru lepas bersalinkan haris(ceasar)...tapi saya suka gambo ni sebab saya rasa hubby hensem dlm gambo ni (dimata saya la ekekeke).

5 comments:

Neesa said...

salam ziarah..jemput la singgah ke blog saya..menjual tudung fesyen terkini..muarh2 aja..

isya said...

peeewwit.... romantika... hehe

tilmiizun said...

wah,begitu syahdunya lagu..begitu hebatnya panahan kerinduan...

itulah akibatnya dok berjauhan... ehehehe

gee ryder said...

loving couple :)

mama ranggie said...

rindu sama tu?

Google