I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Wednesday, March 04, 2009

Bunga2 cinta ewah..

tajuk tak bley blah ekekeke...hahaha sebenarnya kan saya baru balik dr siram pokok bunga umah mak mentua saya ni...pukul 9 tadi PIL saya dah selamat sampai kat Bukit Tinggi, Padang Indonesia..so sementara dorang tak der ni saya tolong lah siram pokok2 bunga mak mentua saya tu kan... yg dok kat bawah bumbung la..yg kat luar tak kisah..sebaik saya sampai umah..hujan turun... jom tgk bunga2 kat umah mak mentua saya...gambar ni saya amik guna camera phone sajork yak...oh mak mentua saya sms kata kat bukit tinggi pun hujan lebat...












5 comments:

ibu 2AZ said...

entry nih i suke..bnykkan ur mil tanam pokok..same aa ngan mil i..mmg rajin tgk seme pokok hijau..merimbun..bunga2 tuh alahai..tk sabar lak nak nuggu bunga2 i gak cenggini..br jer sket2

nestumrasberi said...

alahai...cunnye bunga-bungaan itu.

sejuk tangan mil ed semuanye berbunge dan segar-bugar.

pic paling cantik bunga raya merah tu..

gee ryder said...

rajin gile MIL akak tanam suma tu...sama cam MIL sy suka tanam bunga..
kena bljr tu kak hehe

ezzah said...

ed.. aku suka daisy tu.. kt umah aku daisy merah.. nanti nk cari la daisy kuning

edrina said...

ibu 2AZ - ha..ah banyak pokok yg dia tanam..tak per sikit2 lama2 jadiks banyak la tu :-)

nestumrasberi - ye la kak sejuk tangan dia kan :-)

Gee - tu la pasal ekekek..tapi umah akak satu pokok bunga pun tak der ekekke

ezzah - oo mesti cun kan daisy merah. apa lagiks lekas gi carik daisy kuning lak :-)

Google