I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, March 09, 2009

Buah tangan dr Bukit Tinggi, Padang Indonesia

PIL saya ari tu kan gi jenjalan indonesia..diorg gi 4 hari, so ahad sampai sini balik... ada banyak sangat buah tangan utk saya..hiks suka2 lalala..

telekung sulam utk saya
Kain pasang (korean silk) utk buat baju kurung.. 4 meter ni kain ni..utk saya jugok ekekeke
Kain sedondon utk saya & hubby. Colour hitam putih.

Utk anak2 lak dorang cuma belikan coklat.. sebab kat tempat dorang gi tu tak banyak barang utk budak2..yg banyak kain2 pasang... mak mentua saya siap belikan kain baju nikah yg very meletops utk adik pompuan bongsu saya..tantek sangat tau.. apa2pun terima kasih banyak2 mak & abah!!!

3 comments:

DYLA said...

canteknya kain sedondon akak ngan hubby tu...

nestumrasberi said...

canteknye kain sulam kaler biru..

marinahunny said...

cantekkk...sape ckp x cantek kasi potong kapala..hahaha

akak, kalu xde aral saya n hubby nk jln2 umah akak ujug minggu ni..muleh x??

Google