I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, March 31, 2009

Hiasan

huhu nampak tak bunga atas peti ais tu? Bunga tu patutnya dok atas meja..tapi hari2 danisha dok petik bunga2 dia..so akhirnya saya amik letak atas peti ais ni.. so meja kena biar kosong jer la buat sementara ni.. susah nak menghias umah ngan benda2 comel la ni..habis dikerjekan si lasak danisha tu huhu..

ok zoom sket..

3 comments:

nestumrasberi said...

mesti chumel jer jari-jari halus danisha petik bunge2 tu kan

dah petik bunge buat muka selamba
cam tak bersalah...hehehehhh

ina said...

ina dulu time anak2 besar danisha umah kena clean & clear...

xdpt nyer nk letak benda2 cute ni...paling ada pun frame, itu pn dua tiga kali gak pecah...hukhukhuk

PerantauSepi1306 said...

hehehe.. shisha nak wat bunga rampai kotsss ;D

Google