I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, March 30, 2009

Cicak di dinding


ehehe danisha mmg suka nyanyi lagu ni.. maid saya yg ajar..so saya pun belajar dr maid keh keh keh..


cicak..cicak..di dinding

diam diam merayap

datang seekor nyamuk...ngaaaaaaaaaaaap (buat gaya ngap tu ngan mulut & tangan) ekeke


syok dengar danisha nyanyi esp biler tang didinding tu baku habis ekekeke


versi danisha:

cicak..cicak didinding

iam iam yap

atang kor muk..ngaaap.. ekekeke


pas tu shisha ni kalau dia notty kiter cakap jerk nanti cicak man dtg masuk dlm perut shisha..dia takut la.. dia panggil cicak tu cicakman ekekekek

nota kaki:

hmm suka sgt main lipstick..geram tul..so satu hari saya conteng muka dia ekekekek

6 comments:

isya said...

alah alah tomei la dia .. putih gebu lagi..geram la tgk danisha ni..

Cik Sar said...

akak..lagu ada full version..cicak,cicak di dinding..diam2 merayap..datang seekor nyamuk..ngap.. lalu ditangkap. si hazim nanyi siap dengan slang indon..x tahan betui hero saya tu.haha

nestumrasberi said...

camne la agaknye bunyi lagu itu...
videokan la masa shisha nyanyi...mesti best giler
tak sabo nak dengar

ibu 2AZ said...

sure comei jer dgr suara danisha kan..

PuteriSatu said...

sebijik cam pangai Aqilah....

nia said...

ina dulu masa izzati kecik mmg kena sorokkan alat2 mekap...

klu dia jupe sure hancusss segalanya esp..lipstik, mesti patah..

suka lah tgk muka shisa ni...gerammmm...

Google