I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, March 30, 2009

Pintu idaman


Kami suka pintu cam ginik la u olls.. sempoi jerk.. saya tak suka bunga2 saya suka jenis cam ni.. sapa kata tantek angkat tangan...ekeke... so kalau saya nak tukar pintu umah saya pun saya nak tukar gayak gini...sempoiii...


nota kaki:

ni gambo rumah kat area taman saya ni.. saya curik2 snap sebab saya suka pintu dia ni ekekeke..

4 comments:

isya said...

kak ed, nampak tk Isya angkat tgn ni.. ;p cantik , simple je..

DYLA said...

kak,
dyla pun suka mcm tu. umah sapa yg jadik mangsa tu?

PuteriSatu said...

a'a..cantik kan pintu gitu....

gee ryder said...

sya la tuan umah tu...
berani² yer awak snap...saje nk glamerkan pintu saya :P

Google