I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, March 22, 2009

Lagik2 interview

Hari ni saya ada interview kat Bank Negara... caiyuk2..



Mana satu company yg offer dulu saya rembat.. saya takut menunggu sesuatu yg belum pasti, so mana yg datang dulu saya terima lah...



Doakan saya yer kengkawan..



To sydde aka perantausepi, tq soo much sebab submit resume aku..muaahhhss...

jumpa di sana..di sana..di sana..ekekeke..sydde lunch sesame ek.. aku dah mengosongkan perut dr pagi neh ekekeke

7 comments:

DeLinn said...

syok le korang nanti ekksssss. kak laily sahari ada kat sana gak kan. kalo jumpa, kim salam.

ratna said...

good luck kak!!!! mana tau dpt keje sama2 dgn kak perantausepi.. hik hik..dekat jer tu dgn opis saya. bole dating2..

nino mok said...

good luck ed
semoga berjaya

DYLA said...

good luck kak, murah rezki akak.

Anonymous said...

gud luck ed...
kazen ina pn ada keje kat ctu...tp xtau plak department apa...hehe...

PerantauSepi1306 said...

elemek ed.. pocah rahsia den kijo mane... hehehe tak yah la citer... aku pun kaedah cuba jaya jer.. mana tau ade rezki.. lunch sesama okes jer ;D

Ina... kak laily adooo baru pagi tadi aku bekpes seblah dia... kalo ko konal hasmah hassan, arief (hoki) pun adoooo ;D ko bila nak join hehehehe...

(elemek sorilah ed buat cam blog sendri laks ;p)

Masviona said...

insyaallah ada rezki nnti tuh...:)

Google