I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, July 02, 2009

The secret

Hari ni saya nak share sesuatu yg berguna utk u olls semua.. saya suka video ni.. colleague saya yg bagi..dia pun ada buku The secret ni.. ayat dlm dia mmg best.. saya nak gi cariks satu la buku ni.. Selama ni saya selalu positive biler saya tgk balik video ni baru saya sedar sebenarnya benda ni dah lama ada dlm diri saya dah lama saya praktikkan.. saya fokus pada apa yg saya mau.. bukan pada apa yg saya tak mau.. kini saya capai satu demi satu setiap impian saya.. dan harap2 berterusan dengan izin Allah..

Jomm zaaas layaann..

4 comments:

Saudah Salleh said...

kak ed, nape odah takleh tgk video tu? tak nampak pape pun..mana akan dapat eh?

edrina said...

ooh kat youtube.. opis odah block youtube tak?

Deo said...

ed, aku ada The Secret ni in my computer.

edrina said...

deo, full version kah? Copy ker laptop hubby leh ker?

Google