I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, July 06, 2009

marathon

uish apa yg marathon tu? hik hik.. semalam masa saya wat tajuk ym saya "8th day of 13 workday marathon" ada yg tanya..marathon apa tu kak ed? ekekekek

yer la org lain semua dtg kejer hari isnin semua fresh jer kan.. tapi bagi saya & semua staff IT Am2**y globally dah masuk hari ke 8 bekerja tanpa henti.. coz kami kejer cam biasa sabtu & ahad lepas huk huk..

Letih mmg letih.. sapa tak letih oooi.. straight kejer tanpa henti.. pagi2 bangun kul 5.30 pagi.. kejer 10 jam sehari sampai kul 7pagi sampai 5 petang.. dan sabtu ni saya still kejer.. saya hanya akan off hari ahad yg akan dtg ni sehari sajer.. sebab tu la saya cakap marathon 13 hari bekerja hahaha..

Tapi mengenangkan duty & responsibility serta amanah maka kami dengan rela hati bekerja dengan penuh ikhlas & dedikasi.. clap2 utk kami semua yeszaaa.. (hahaha)... Insyaallah segala pengorbanan ni akan berbaloi di kemudian hari *wink*..esp sewaktu performance appraisal nanti :-). Saya rasa bertuah dapat environment kejer & colleagues yg sgt best... harmoni.. penuh lawak jenaka.. bertenaga & paling utama setiap sorang punyai skill & kekuatan yg tersendiri.. maknanya tak der yg curik tulang semua tahu kejer masing2 & tak kedekut ilmu.. walaupun kami ni berbagai bangsa & ramai cina.. tapi macam ada chemistry.. kami jadi sangat rapat & best sgt.. biler time makan kuar ramai2... sabtu hari tu kami gi makan pizza kat alamanda, ahad lak gi makan tepanyaki kat jusco taman equine (first time ok saya sampai kawasan ni, sebelum ni saya tak pernah pun lalu area2 sini tau). Org lain semua jalan2 ngan family.. kami jerk jalan ngan kawan2 opis hahaha.. since kami semua ni ramai yg muda2 termasuk saya yg awet muda neh hak hak..sila muntah ijau ekekeke.. dah macam rombongan outing student pulak rasanya hahahah.. oh jgn marah dorang panggil saya 'hot mama' tau ngeh ngeh ngeh... pasal apa 'hot'? Pasal masa memula masuk dorang ingat saya umur 20an.. & kalau kawin pun ada anak sorang ker cam tu sekali biler tau saya dah 30an & anak dah 4 semua cam terkejut hahahaha.. see sebab tu la saya cakap saya awet muda hahahhaa..

Hari ni bekpes makan hotdog.. burp.. kenyang.. banyak jugak sosej yg saya amik ratah makan ngan sos tomato jerk hiks.. lapar ekeke..

meh saya share facebook status colleague saya & komen2 lawak yg diberi keh keh.. kami semua ni dah jadiks org biol..hak hak..

A:Superman..all the best coe staff..hehe
B:not superman but super duper tired!!
C:a new hero called tiredman ? same planet wif superman :p
A:Haha...SuperTired Man....good name..
B:hehehe... new series staring C*E staffs. :P

ha ha ha

No comments:

Google