I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Wednesday, July 22, 2009

tulisan jawi najihah


najihah dah pandai menulis & membaca jawi.. tulisan dia kemas & cantik bagi sorg budak darjah satu..

nota kaki:
Selamat jalan kepada mak & abah mertua saya yg akan menaiki flight ker Ho Chi Min kul 6 petang sat gi.. semoga selamat pergi & kembali..

4 comments:

isya said...

pandai tul najihah!
betul tu kak, cantik tulisan jawi jihah..

nestumrasberi said...

betul ed
cantiknya tulisan jawi jihah
akak doakan moga mil/fil ed selamat
pergi dan balik tanpa sebarang kesulitan..insyaAllah.

just me said...

heh, tengok tulisan jihah sedih ingatkan afiq. kat mesia dulu dia sekolah agama, tulisan dia pun cantik sangat, tak padan ngan umur ngan lelaki dia. dia happy sangat sekolah agama. penah mie tengok (masa tunggu nak jemput dia balik), dia terjerit jerit sampai naik atas meja sambil angkat tangan sb nak jawab soalan, kecuh mulutnya, Ana!Ana! ustazah!
sigh

viruspadu said...

memang cantik tulisan dia

kalah acik ni ha

Google