I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Friday, July 31, 2009

tomyam ku

satu hari tu saya masak tomyam seafood.. beli udang, sotong, ketam, cendawan etc.. walla weh meletopp tomyam gue.. wa cakap lu.. pergh.. teringat2 sampai sekarang.. masam, masin, panis, pedas semua ada... tak senget pun rasa dia tau hak hak.. lebih kurang rasa tomyam siam kat danga bay tu jerk hak hak...

3 comments:

Mrs.FHM said...

wah...meletop tom yam kak ed....
biasa ina pon hantu tomyam samer cam kak ed....hehehe....

gee ryder said...

kak,saya tgk je dh nmpk sdp..lum rasa lgi...
nyum nyum...
dah saya pun teringin nk masak tomyam, setelah betahun x masak hehe

Apple said...

kak ed, nak resepi tomyam tak senget tu!

Google