I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, July 20, 2009

Makan2 sempena bday Najihah

Saya kan kejer sabtu tu sampai kul 7 malam, so mmg tak sempat la kan nak wat majlis besar etc.. so kami buat makan2 ngan famili terdekat sajork kat umah mak mentua saya.. mak mentua saya masak nasi goreng & ayam goreng.. pas tu saya beli sate lebih kurang 100 cucuk kat pasar malam puncak alam.. simple sajork asal kenyang sudah hihiDurian cheesecake mm yummy.. rasa cam makan doghoyan jerk hik hik

pakai baju tido sajork

fuh fuh fuh...
lepas tiup kiter potong la pulak..

5 comments:

just me said...

congate jihah! moga panjang umur, berjaya dunia akhirat dan jadi anak solehah.
sambut bday ngan famili lg meriah sebenarnya. private time w loved ones kan. comel2nya bebudak ni. alang kata apasal muka depa tak sama ngan intan, haris je ikut intan hik..hik...
jihah dah tak comel, muka anak dara dah. lawa n matang.
ni depa kenal tak mak cik mie nih????

SharHanah said...

m0ga panjang um0 & dimurahkan rezeki anak kak ed!

DYLA said...

najihah dah besar dah!

meriah nye sambutan besday najihah.... dpt hadiah pe tu?

~ thalhazlin ~ said...

wah! meriahnya besday party najihah! happy belated birthday si comel. di kirimkan doa agar menjadi anak yang solehah n berjaya. Amin ;p

gee ryder said...

hepi belated bday to najihah!

dh nk anak dara dh hehe..
akak bg hadiah pe?

btw,be a good gal najihah :)

Google