I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Saturday, July 04, 2009

lalalalalala

3 comments:

DYLA said...

kalau boss melayu? harammmmm hehee

edrina said...

betul tu dyla.. melayu ni mmm camana nak cakap ek.. susah sikit.. nak appreciate staff.. nak bagi bonus & increment pun berkira2 cam la duit tu duit dorang hak hak..

tapi tak semua la.. ada yg ok.. biasa la tu kan :-)

gee ryder said...

baru nk ckp mcm yg dyla ckp tu hehe

Google