I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Friday, July 03, 2009

Kilijer...

All of us the best employee of the year :p - bak kata colleague saya haha..

Hari ni hari sabtu.. tapi kami semua satu opis kena kejer hari ni & esok (ahad) dr kul 7 pagi - 5ptg.. Adeh malas sungguh nak bangun pagi tadi siap2 gi kejer.. tapi kejer ni amanah so terpaksa lah kan... rela dlm keterpaksaan gitu ekekeke.. Bukan apa weekend ni jerk kejer coz system go live semalam so hari ni still kena support takut2 ada major issue.. so far tak dak pun.. kami semua lilek jerk.. ada la issue kecit2..

so nampak gayanya saya bekerja 10 jam sehari selama 12 hari berturut2 tanpa rehat huhu.. breakfast selama 6 minggu ni, company sediakan sebab dorang paham kami sampai opis kul 7 pagi tak der kedai yg bukak lagiks kat cyber ni.. so dapat la makan free... semalam dorang sediakan nasik lemak & roti canai.. hari ni lak segala mak nenek bun & cake.. boss saya kata dia risau kami semua 'mengembang' kalau hari2 pekena nasik lemak & roti canai hahaha...

Walaupun kami kena kejer tapi kami semua ni happy2 jerk.. semua take it easy jerk.. tak der lah yg mengeluh atau negative thinking.. since company boleh flexible dgn kami takkan kami pun tak leh flexible ngan company kan.. cam partnership la jugak kiranya kan..

cuma sian kat anak2 la..minggu ni tak leh jenjalan mana2.. tapi malam nanti saya nak ajak hubby gi makan durian lagi laa hhahahaha.. giler hantu durian kan?

Oh saya jugak tak sabar ni nak tunggu brg2 yg saya redeem utk point saya sbg staff am2**y yg dah 3 bulan saya tak redeem.. so bulan ni saya redeem brg2 berikut..

1.) Parfume 5th Avenue Elizabeth Arden 75ml (ni harga rm200+ ni.. tapi saya dpt free..yesza).
2.) Pen Sheaffer (camana eja ek..belasah).. yg berharga rm190 utk hubby..tapi saya dapat free yesza.. sajer redeem ni utk hubby sbg hadiah dia nak masuk kejer baru ekekeke
3.) Sabun basuh baju am2**y
4.) Sabun basuh pinggan am2**y
5.) Green Tea am2**y
6.) Vitamin Double X

alalalala tamplong sgt tak sabar yeszaaa...

No comments:

Google