I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, July 09, 2009

Hari ke 12 , 13 hari marathon

Hari ni saya terbabas... sedar2 dah kul 6 pagi.. selalunya kul 6.10 pagi dah gerak dr umah.. punya la exhausted tahap gaban kan.. so cepat2 mandi..untung hubby sampai dr JB semalam so hubby antar saya gi opis hari ni.. call boss cakap lewat sikit.. boss kata ok sebab dia pun lambat keh keh..

Gerak dr umah dlm kul 6.30..nengok minyak keter tinggal sikit..gi isi minyak dulu pas tu berdesup gi opis.. since jln puncak alam dah start jem kalau waktu2 cam gini, hubby terus amik highway guthrie..dlm kul 7.30 sampai opis.. tgk boss pun lum sampai lagiks..keh keh..

Hmm hari ni saya kena kejer sampai kul 9.30 malam coz nak monitor performance waktu south africa.. la ni kiter kul 11+ pagi, cape town dlm kul 5+pagi la.. tapi saya mintak balik rumah kul 5 tu, so after that continue monitor dr rumah lah..

Esok (sabtu) pun saya kejer jugok.. 7 pagi sampai 5ptg.. malam kul 9pm saya dah book tiket wayang nak bawak anak2 tgk transformer dah seminggu kitaorg dok layan vcd pirate keh keh..since saya kan very the busy..last wiken semua kejer kan..so mmg tak sempat lah nak bawak anak2 gi tgk.. so dapat dvd kasiklah dorang belasah tgk dulu..coz haris tu kan peminat no 1 transformers.. dah bising dah dia biler nak bawak gi tgk :-).

Minggu depan lak saya start kejer cam dulu balik.. masuk kul 12pm sampai kul 9pm sebab nak kena ada dba yg monitor system waktu south africa.

K lah tu jer la nak update... pagi ni quite busy sebab ada mcm2 problem la pulok.. tapi sempat gak tu tulis blog keh keh.. work smart babeh..work smart..haha.. daaa

No comments:

Google