I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, June 28, 2009

video danisha nyanyi lagu justin timberlake

video

danisha adalah sgt suka lagu2 justin timberlake, rihanna.. pengaruh babah & najihah hihi

ni lak najihah nyanyi sekali

video

5 comments:

SharHanah said...

lalalala...

marinahunny said...

akak,saya suka tgk kehidupan akak, bg saya life akak perfect! suami, anak2, kediaman, karier...huhuhu saya nk jmpa akak!

rynn2506 said...

heheh....kecik² dah pandai nyanyi ye kak ed?? dah besar nnt leh jd artis nih....

edrina said...

Sharhanah - alalalala tamplong ekeke

marina - biasa2 ajer la marina.. alhamdulillah di atas kurniaan & rezeki yg Allah beri ni.. kami bukan la kaya sgt tapi yg penting masing2 nak carik keredhaan & kebahagian hidup sementara di dunia ni kan :-). Alhamdulillah akak dikurniakan suami yg penyayang, mampu menjadi ketua & pembimbing keluarga yg baik & yg paling penting sgt menyayangi kami semua :-). Alhamdulillah. Betul la org kata suami tu ketua keluarga.. kalau ketua keluarga pun tak betul tu yg timbul macam2 masalah kan?

rynn - huhu.. nyanyi suka2 ok la rynn.. tak mo lah jadiks artis.. mintak2 dijauhkan lah :-)

nasazfrog... said...

kak dina dah pandai cakap lom,, maksudnya bercakap dengan betul,,, macam kita tanya dia jawab.. seronok tgk anak2 akak.. hepi sungguh.. :)

Google