I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Wednesday, June 03, 2009

Projek menggonjengkan rambut anak2

Semalam saya luangkan masa gunting rambut anak2 saya yg dah panjang2 & masuk mata tu.. najihah, haris, danisha & baby..semua kena trim hehehe.. Rambut danisha sayang nak potong coz cantik & dah panjang..so danisha & najihah saya trim depan sajork.. Gambar pun sempat amik gambar danisha & najihah jerk..

so tgk jer la gambo ni yak..

Sebelum...
Selepas....

6 comments:

nestumrasberi said...

ala la la tomeinya danisha
jihah pun tomei je pejam mata cam gitu

DYLA said...

mujur akak trim depan je. sbb sayang rambut dah panjang. tu smua tgh test swimsuit baru ke tu? hehe

Cik Sar said...

cantiknye rambut danisha... geram tgk..

ina @ nina @ infazety said...

alahai...cute meutnyer si danisha ni....

~ thalhazlin ~ said...

sangat comel!

Mrs.FHM said...

danisha nampak macam barbie.... comei rambut dah la lebat...huhu sarah jelezzz

Google