I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, June 23, 2009

3 things...

Apakah 3 benda itu??

3 benda yg harus diletakkan kat livina ku.. ini hubby yg cakap tau..bukan saya hihi

1.) GPS - ini penting neh ekekekeke..
2.) DVD Player - utk anak2, esp utk danisha yg suka kejap ke depan kejap ke tengah kejap kebelakang huhuhu
3.) Tempat letak brg Thule - oh sgt penting neh esp biler nak jenjalan jauh2 kan..

lalalalala...

2 comments:

gee ryder said...

kak, selama ni saya ingt akak dah lama xupdate blog tau..
upenye kat bloglist saya yg xupdate akak nye entry..last update 5weeks ago..apehal ntah dia xupdate..

tu saya agak cam ada prob..saje je bukak blog akak..upenye betul

byk dah terlepas entry akak

PerantauSepi1306 said...

ed gps ngan dvd tu ko beli sekali jer.. la i byk player keter camtu.. try surf for kenwood kalo ko minat kenwoodlah else sony pun ado jugak....

Google