I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, October 30, 2008

Semalam saya bermimpi

Semalam saya mimpi.. takut nyer mimpi saya tu u ollss.. huhuhu.. saya mimpi malaysia kena serang ngan amerika.. kena bom u ollss.. huhuhu.. takut giler ..mcm real..hish betul2 suasana perang..

masa tu saya kat opis, tapi opis saya kat klcc.. saya leh nampak ada bom nuklear nak jatuh.. so kami semua berebut2 pakat2 lariks turun ikut tangga.. tentu dah tak leh guna lif kan.. masa tu saya ada dengar ada org menangis & meraung cakap penang dah hancur kena bom huhuhu.. gilorr tul mimpi saya tu...

saya tepon hubby kat JB, Hubby kata JB masih ok.. lum kena bom.. saya tepon maid kat puncak alam nak tanya anak2 camana.. tapi masih tak dapat2 huhuhu... US kater dorang akan stop bom msia kalau kita serahkan Che Det, Anuar & Pak Lah.. huhuhu apa kena masuk politik laks neh huhuhu..

tetiba saya terjaga.. fuh rasa lega giler biler tau rupa2nya mimpi sajork.. apa ke sengal ntah saya mimpi cam gitu huhuhu.. tak soker mimpi tu.. saya takut perang waaaaaaaaaaaa.....

4 comments:

DYLA said...

kak,
dasatnye mimpi tu kak... akak ada tgk citer apa2 ke mlm tadi sampai jadi gitu mimpinya??

Jazimin said...

dalam mimpi tu akak tak jadi superwoman atau catwoman ke?ehehehhe

Jazimin said...

dalam mimpi tu akak tak jadi superwoman atau catwoman ke?ehehehhe

deOughtred said...

itu mimpi suruh pindah JB laaa tu. cepatlah pindah JB, ganti aku jadi housemate hubby kau, ed...

Google