I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, October 23, 2008

huhuhu danisha apa sudah jadik??


huhuhuhu.. abis..abis lipstick saya.. dikorek2 dek danisha.. dah lah baru beli neh..adoiiyaaa...

Semalam..lepas mandikan danisha seperti biasa kasik susu..dia pun terlelap jap.. saya terus kedapur.. nak masak mihun goreng sementara tunggu hubby sampai dr JB.. Tgh saya dok syok2 masak.. tetiba najihah jerit.. "mama.. abis shisha selongkar hbag mama... dia main lipstick mama.. habis comot mama..." adoiiiyaaa.. bila saya naik atas tgk abis dia dah selongkar semua harta karun dlm hbag saya tu huhuhu.... sib baik botol parfume pleasures dlm tu tak pecah huhuhu.. kalau tak mau nangis saya... cam tu jugak cincin diamond masih ada terletak elok dlm kotak dia.. kalau idak.. nangis la mak cik huhuhuhu..

Huhuhu.. tgk la u olls budak notty neh..
Buat muka kesian bila dah kena marah...tgk neh rupa paras lipstick saya huhuhu..sib baik tak patah semua...huhuhu

2 comments:

Puteri Satu said...

perangai...sebijik cam aqilah....

Awa Khuzailah said...

Ya Allah..hehehe.muke xbersalah..siap conteng muke tu

Google