I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, October 14, 2008

Gambo lama

Memula sekali moh gelak guling2...wakakaka..wakakaka.. saya kan dah kata saya dulu kurus macam papan.. macam2 gelaran lah dapat.. tulang.. tengkorak.. papin ..pokok kelapa..mcm2 lah.. spek besar cam cikgu bedah lagiks ekekek..so layan..sambil gelak guling2 yer u olls.. ekekeke

Gambo 1st neh masa taun 1991 - saya form 4.. malam jamuan adil fitri...
Gambo neh lak taun 1992 - saya form 5, dlm makmal biologyNi pun taun 1992, dlm makmal kimia bersama cikgu Khomah. Saya amik sejarah.. masa tu pilihan sejarah & geografi.. kelas bebudak amik sejarah tak ramai bebudak lelaki pasal ramai bebudak lelaki yg pilih geografi.

5 comments:

DYLA said...

kak,
dah tgk dah.. dah senyum2 sorg dah..

kak, akak lg lawa skrg rasenya.. heheh

edrina said...

hahaha tu la pasal wakakaka..

marinahunny said...

ekekekee...klakar plak..

.:nayzi.norman:. said...

my cousin is the best real life example to prove that such story as betty la fea does exist! she went through all hardships before she lives a pleasant life.. she deserves my highest admiration for being a person with a great personality.

PerantauSepi1306 said...

ekekekeke... mata ko yang bundar tu memang dapat dikenali di mana-mana... hiks.. yg tak tahan pose tongkat dagu dak lelaki masa form 5 tuh ;p

Google