I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, October 02, 2008

Satu hari di hari raya

Selamat Hari raya u olls!!Famili kami yg colour campur2 daa.. ekekeke
Pagi raya..dirumah pil saya di puncak alam.. ada budak tu merajuk..huhuhu...najihah nangis2 gosok mata sebab dia nak dok belakang jugak sekali ngan kitaorang
Ayah & mak mentua sayaHubby with his parents & siblingsneh budak tomei yg lasak
Hensem boy posing atas tangga ekekeke..pil saya busy masuk duit raya dlm sampulhubby ngan adik ipar bongsu saya tgh melantak.rumah pertama yg dituju.. umah kakak sulung ayah mentua saya (mak wo) di Gombak.. bergambar bersama2 anak2 & cucu2 mak wo.alamek..hubby nampak separuh jer lerr..rumah kedua.. umah kakak ibu mertua saya..mak cik ani juger digombak..rumah ke 3 .. umah Pak Ngah (adik ayah mentua saya).. tak dak amik gambo la pulak.. sekian adonya activity berhari raya di raya pertama.. :-)

4 comments:

viruspadu said...

lawa2 la kakkkk

:D

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin kak

PerantauSepi1306 said...

wahhhh meriahnye bergambo ed... selamat hari raya... jangan sedey2 tau... dapat gak raya wiken ni kan...

Ayu said...

Ed,
walaupon tak dapat bercuti panjang.. tapi nampaknya meriah jugak tu hehehe lepas raya nanti ko cuti puas-puas yachh :)

tukang campak said...

wah pantas mengapdet yek..slamat beraye la ed..comei bebudak tuh..paling mahal gmbr cik abg posing kt tangga ngan botol susu

lenkali, klu dh hala ke gombak jemput le raye ke rumah aku kt Kg Kerdas ye..umah MIL sebona eh hehe umah kami ala2 20 langkah dari situ jek..

Google