I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, October 06, 2008

Gambo campur2 dr HP saya

Danisha jalan2 di alamanda.. sementara tunggu hubby & pil solat..

oit..korek bijih eksama tak senyum kami? suatu malam di rumah pil..saya baru lepas balik dr kejer shift petang..
Raya ke-3 main2 di Tesco Extra Shah Alam

3 comments:

Ayu said...

adehhhhhhhhhhhhhhhh
geram aku nengok anak ko Ed
comel gilerrrrrrrr

PerantauSepi1306 said...

comel la danisha ni.. bila nka singgah umah aku weh.. ;D

btw mmg aku ada masa ko ada kat sana ed... tgh celebrate kat johnny's... hmmm takde rezki nak jumpa kan..

ratna said...

tak tahan tu kak tgk gambar budak tgh korek bijih..hik hik.. selamba jer dia ekkk..

Google