I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, October 13, 2008

Dah tutup dah..

Ari tu kan saluran dia tak tutup kan u olls.. bogel sajork...
So neh dah kasik tutup... baru la kemas kan :-)Oh semalam kan saya teman hubby lunch kat kfc kat atria.. tapi saya dah kenyang.. saya dah lunch sebelum tu ngan opismate so saya minum air sajork.. sekali saya nampak tempat letak kitchen tissue yg tomei neh.. so saya belasah lah satu.. ada jual kat kfc sekarang neh u olls.. see.. tomei kan tapi tissue nyer lum ado.. jap lagiks baru saya nak pi beli ekekeke.. nampak tak yg warna kuning tu?.. kepala dia kepala ayam lorr..Jam neh itu hari kami jumpa kat tesco.. murah sajork.. tak sampai RM10 kot.. colour putih.. sgt sesuai ngan konsep kitchen saya lorr..
lalalalala.. rasa cam nak tido kat dapur jerk tau.. la neh sgt semangat masak yer u olls.. hiks.. hari2 saya kasik gilap itu dapur ekekeke... oh.. bila nak memulakan projek seterusnya neh.. hiks.. tak sabar.. tak sabar... lalalalalaa

6 comments:

DYLA said...

kak,
bekas isi rempah2 tu lawa la...

mana nak dpt tue?

kak, mmg catek.. kalau dyla pun tdo je kat dapur tue.. hehehhe

edrina said...

dyla - bekas isi2 rempah tu mak akak yg belikan.. akak kasik duit sajork.. dah lama dah tu, akak pun tak tau maner dia beli... nanti akak tanya ek
senang bekas tu leh pusing2.. so macam2 rempah leh letak situ :-)

PuteriSatu said...

hish klu akak dapat dapur cenggitukan...selalu orang masak 3 kali sehari..akak confirm masak 6 kali sehari...wekekekek....

edrina said...

kak puteri - hahahhaa.. melampau tu nak masak sampai 6 kali sehari kakakkaa

PerantauSepi1306 said...

iyolah aku pun berkenan kat bekas tu ;D

PuteriSatu said...

ed ~ akak nak tanya kos KC ed ni berapa ye..?

Google