I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Wednesday, May 16, 2012

US Trip - Day 7 (Wednesday 16 May 2012)

Hari ni sempat buat breakfast meatball spaghetti + nescafe susu dulu sebelum gi office.. Memula cam nak bawak bekal utk lunch sekali tetiba rasa malas hihi
meatball dia bulat besar2 bagak..so saya potong 4
Hari ni agak busy kat opis.. saya rasa best & happy giler dapat belajar benda baru.. exadata,exalogic,infini-band, compute-node etc..byk lagi terma2 jargon dlm dunia IT.. it's all so so very exciting..ceh over ekekeke... tapi betul saya suka belajar & buat apa yg saya buat sekarang.. semua org kat sini baik2 & mengalu2kan kedatangan saya.. saya dilayan dgn baik sekali :).

Bos saya siap tulis kat board dia apa makanan yg saya boleh makan & tak boleh makan.
Tengahari sebab saya dok busy buat cloning system on exadata & exalogic so sempat grab makanan kat employee store jer.. memula pi cafe semalam sekali kul 2 lebih dia dah tutup huhu..
chlorella noodle soup + quaker oatmeal bar + famos amos choc cookies + mandarin lime soda
Percaya tak semua kat atas tu rege dia = USD2.08 murah bangat kan?

Busy2 pun saya sempat snap beberapa gambar dlm opis sekitar dept tempat kitaorg duduk.. Diaorg baru lepas renovate..so perabot2 lama dulu dah bertukar menjadi baru..suasana jugak dah nampak lebih ceria.. Later la saya upload gambar2 tu semua..

Oh hari ni Bos saya bagi hadiah utk khayla!! Bestnya!! dapat slumber bear ni
mengeluarkan bunyi mcm dlm perut ibu
kalau kat mesia sure mahal

masukkan alat yg kuarkan bunyi tu kedlm perut bear...guna bateri & ada on/off button

Balik petang utk dinner saya masak sambal ikan bilis pak brahim. kedekut la pak cik brahim ni, ikan bilis leh kira ngan jari ekeke.. so saya modified letak bawang banyak2.. rasa pun ikat tekak saya punya rasa laa ekeke.. pas tu goreng telur dadar & potong timun jepun..voila.. sedap wei!!

Serius sedap dinner saya malam ni..ekekek..giler enjoy makan cam tu.. hihi..tekak melayu la katakan hik hik.. lepas tu buat pulak air nescafe ais.. pergh terbaik lah ekeke
Alhamdulillah..kenyang sgt malam ni hihi..

oh dan saya rasa hari ni saya sudah tidak jet lag lagiks.. mm atau pun may be hari ni saya busy buat cloning kot..semalam byk meeting & discussion sebab tu la ngantuk ekekek

ok lah saya titun dulu..nite nite!

nota kaki:
najihah hari2 bukak & baca blog saya.. Hi Jihah! :)

No comments:

Google