I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, May 17, 2012

Anon

Hadoiilaa.. tadi saya memula kononya nak tukar status kat gmail talk saya.. biasa lakan mesti ada org2 yg tak dikenali nak add kiter kan.. tapi saya tak pernah accept.. entah camana tadi saya tgh nak tukar status sekali tertekan button allow utk chat ngan satu minah ni..

Bila dia tegur saya tanya la sapa ni? Lepas tu dia kata lupa ker yg dia ni ashley.. terus saya..hmmm ashley mana ni? saya pikir jugak kot2 org2 kat US ni ker.. lepas tu dia start ckp dia female 23.. terus saya rasa tak sedap hati ni mesti yg bukan2 tu..

mmg pun terus dia bagitau mcm kat bawah ni..hampeh..terus aku block dia.. cait.

1 comment:

marinahunny said...

Kihkihkih sy pun pernh kena, hahaha ntahapapa dprang nih

Google