I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, May 21, 2012

US Trip - Day 12 (Monday, 21 May 2012)

Day 12, 12 more days to go

Biler outstation macam ni saya sebenarnya risaukan anak2.. risau anak2 yg masih kecil tak paham.. kenapa mama tiba2 hilang..tiba2 tak balik.. Saya risau dorg sakit ..macam2 lagi lah..

Umar yg baru 2 taun tu pun macam heran..kenapa saya tak balik2.. Dia kehulu ke hilir bawak selimut saya.. ari tu ayah & mak saya dtg umah sebab cousin saya kawin.. ayah saya sajer nak usik dia..amik selimut tu..punya la dia marah.. lepas tu dia mesti duduk atas selimut tu takut org amik hihi.. sian la Umar. Dia akan cakpa "tak leh ini imut mama..imut umar".

Semalam saya call & dpt cakap ngan Umar terus dia cakap "Umar ayang mama.. babah kejer..mama naik aeroplane" dgn pelat2 & gagap2 dia tu.. alahai sian nya Umar yg mmg manja ngan saya tu.. Kesian jugak kat khayla... hmm saya risau dia tak ingat saya biler saya balik nanti huhu.. harap2 tak lah.

Malam tadi hujan & kilat memancar2.. so pagi tadi & sepanjang ari ni agak sejuk.. Hari ni kejer cam biasa
Lunch tengahari saya pegi cafe order tuna sandwich sekali ada big bos tg tapau jugak..terus dok sekali makan sama2 ngan dia..

Oh lupa lak team lead saya ari ni belikan saya tumbler sebab dia baru perasan saya tak der mug nak buat coffee pagi2 hihi..

Kul 5.30pm cam tu cau cin .. teruk tul..dah lah sampai opis lambat hihi.. saya sampai selalunya kul 9.30am haha.. Diaorg kata diaorg nak saya enjoy sepanjang saya stay kat sini..hihi..

hmm.. tu jer la kot update ringkas hari ini :)


No comments:

Google