I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, May 29, 2012

US Trip - Day 20 (Tuesday, 29 May 2012)

Day 20, 4 more days to go

Malas sungguh nak bangun pi kejer.. mood nak balik dah neh ekekke.. Hari ni setengah hari b4 lunch tu tak dak wat apa2..dok main twitter jerk ekekeke.. masa lunch saya pegi employee store nak cari maggi rumpai perasa seafood. Biler dah masuk tu mula la mencari apa2 brg yg ada diskaun hehe..

Saya jumpa ipod/iphone dock ni..Harga asal usd11.99 After diskaun jadi usd5.99 terus la saya rembat hehe..
Lepas tu kat employee store neh selalu gak ada brg2 free yg kiter boleh amik.. so apalagi harus la saya kutip boleh buat souvenir hehe.. Set artistry neh mahal tau kalau nak beli kat mesia
Campur2.. cleanser, toner, lotion/moisturizer & cheek color refill 
Tengahari saya kena attend session menginterview new team member (apps dba) based in Ada. Giler ketaq kalau saya kena interview mcm tu haih.. ekekeke..byangkan kitaorg satu team 6 org + director & satu org functional yg interview..semua sekali 8 org lah dok mengadap.. tapi mamat tu giler power.. cool jer dia .. setiap soalan technical biler dia jawab saya mcm rasa "Wow.. terrornya!" ekekeke

Tapi apa yg team saya cari adalah org yg boleh buat kejer dlm satu team.. bukan 1 man player.. kiranya boleh masuk laaa.. sebab team spirit kitaorg mmg best.. Ini diakui sendiri oleh teammate saya kat sini.. dorang kata..dorang bangga dok dlm team ni sebab semangat team mcm kami x der dlm team2 lain. Teammate saya kat sini mmg tak kedekut ilmu & akan share apa2 yg dorg tahu. Best sgt!

Lepas interview tu baru la continue buat kejer.. kena buat cloning.. Saya buat sampai pukul 6.30ptg lepas tu saya pass pd teammate utk continue post clone step sebab saya nak kena pegi S0uthb3lt data center sebab nak jumpa M1ch3l3  dia nak pass goodies bag sebelum saya balik ke mesia.. Baik sgt M1ch3l3 neh..

ini goodie bag utk saya
Ini pulak utk opismate saya
wow variety of candy.. hehe suka :)
eh sempat jugak bergambar sat dgn tuan punya company.. ekekeke
Sebelum pegi S0uthb3lt tadi masa kat parking nak masuk keter tu saya sempat snap gambar langit cantik kebiruan..

Angin bertiup kencang..nyaman jerk rasa.. saya ada amik video.. korang boleh dengar dlm video neh bunyi angin yg kuat tu.

No comments:

Google