I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Wednesday, May 09, 2012

Live From Hong Kong International Airport

Babai anak2 mama yg mama kasihi.. 
Saya baru sampai jer ni.. Flight malam tadi dr KLIA pukul 12.55am. Sampai sini tadi around 4:55am. Nak tunggu flight seterusnya ker Detroit pukul 10.30 pagi.

Sebenarnya saya betul2 ingat Flight saya malam nanti.. bukan malam tadi.. pagi saya pegi opis mcm biasa..konfiden habis dgn cash advance semua belum dapat.. hotel & keter booking confirmation pun lum dapat.. tetiba tergerak hati saya nak check e-ticket tu.. sbb tetiba saya rasa cam pelik.. apasal aku pegi khamis sampai khamis jugak neh? Sekali sorg manager tu kata..eh edrina flight u malam ni laa.. saya dgn konfiden nyer lagi.. tak lah.. esok lah..

dekat tiket tu tulis Thu 00:55 - tu yg buat saya pikir malam ni u ols.. sebab semalam baru rabu kan.. tetiba baru perasan.. 12:55 tu bermakna dah masuk hari khamis.. waaa... terus gelabah biawak...

Terpaksa guna duit sendiri dulu huhu sebab cash advance x dapat lagi.. lepas tu cepat2 balik umah nak packing segala.. aduh kesian anak2 esp najihah mesti dia sedih sebab dia pun konfiden flight saya esok. Nasib baik segala mcm makanan mcm brahim semua dah siap2 beli.

Emosinya sememangnya belum prepare betul2.. haish..

masa ni saat yg paling x tahan biler anak melalak huhu.. 

Doa saya Allah permudahkan perjalanan saya ini ..jauhi dr segala kesulitan.. Insyaallah.. ameen. ok lah nak pi solat subuh sat.. sini saya check tadi subuh habis kul 5:46pagi.. till then daaa...

Bertabah lah wahai hati.. bertabahlah duhai anak2ku...

No comments:

Google