I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, May 20, 2012

Saya mahu office seperti ini

Ok.. dah byk gambar tapi tak upload.. Kali ni saya share gambar2 dlm opis kat salah satu unit IT kat Ad@ office neh..

saya suka color scheme dia.. coklat champagne kot mandai jerk hihi
Ada cabinet kat tgh2 antra cubicle2 tu semua.. bawah ni pulak cubicle yg kat tepi tingkap

syoknya cubicle cam ni .. ada privasi sket
eh ada spiderman hehe


cubicle yg lebih kecit ni adalah untuk kontraktor2 yg buat project contohnya kontraktor dr d3110it.
tempat surat
setiap org ada tempat surat masing2

Saya suka cabinet bertutup kat atas tu..boleh simpan buku


tadaaa
cover dia boleh tolak keatas kalau x nak pegang
bwh cabinet ada lampu...
ada jugak soft board utk lekat apa2..best kan!
drawer cabinet setiap org dpt 2.. tapi yg ni boleh buat bangku sbb empuk kat atas dia.
kerusi yg selesa
wpun mcm jaring2 cam ni jer..tapi best duduk
lampu
zoom sket.. lampu
Kalau office kat mesia cam ni kan best ekekek

3 comments:

Nadin said...

dear, ofis government di Putrajaya macam ni la rupanya. ada yg lebih hebat.

edrina said...

oh ya ker? Bagus lah :)

Saya cuma juga berangan2 nak opis seperti ini.. :)

edrina said...

maksud saya biler saya kata "Kalau office kat mesia cam ni kan best ekekek" itu bermaksud opis saya kat mesia.. tak der niat nak compare ngan tempat lain.

Google