I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, May 31, 2012

US Trip - Day 21 (Wednesday, 30 May 2012)

Day 21, 3 more days to go

Teammate saya rupa2nya dah registerkan nama saya utk tgk pertunjukan sarkis/akrobatik 'cirque du soleil'. Kitaorg semua dapat tiket free. Benda tu after office dlm pukul 7.40pm kat V@n And3l Ar3n@.

V@n And3l Ar3n@ ni letak kat downtown..dibina sebagai penghargaan kpd salah seorg pengasas Am2ay yg telah banyak menyumbang kpd pembangunan penduduk kat sini.  Mcm2 acara buat kat sini.. buat konsert, buat permainan hoki ais, basketball etc.
Source : google
Source :  Google
Hari ni kitaorg semua blah awal.. kul 5 saya dah blah balik bilik.. mandi, makan & solat.. lepas tu tunggu teammate dtg jemput kul 6.30.

Tempat duduk saya kat area 207 row G seat no 10.
Masa on d way tu saya sempat la jugak snap gambar dr dlm keter gambar2 bangunan kat downtown gr@nd rap1ds neh.



langit tetiba gelap?




Ok dah sampai.. carik parking punya la susah.. kalau saya bwk keter mau nanges tak jumpa parking huhu.. ramai org park nak pi tgk kot..
van andel arena
Nak masuk sini ada security check jugak.. hbag kena geledah dia nak tgk takut ada pistol etc.. Lepas tu masa show tu x leh amik gambar.. tapi masa rest 20 minit saya ada amik gambar curi2 hehe
Ramai org keluar beli pop corn la..air la etc


eh! tetiba pulak ekekeke
Bagi saya show ni mmg superb.. menghiburkan.. dia mcm pertunjukan circus tapi dia buat mcm teater muzikal gitu.. cerita dia ttg anak yg tak dipedulikan oleh parents..lepas tu dia masuk alam fantasi & penghujung dia parents dia cari dia & terus insaf..amacam sinopsis saya bagi..ringkas & padatkan ekeke.. Saya paling suka akrobatik yg gantung2 kat tali, kain, buaian kat atas laju2 tu.. pergh mmg terbaik la dorang ni..lembut & fleksibel giler badan..mcm tak der tulang ekekeke.. lepas tu mcm kuat kan.. boleh angkat badan ngan sebelah tgn jer...kaki ke atas.. yg pompuan boleh angkat lelaki..tapi badan kecik cantik molek jerk..

Muzik dia pulak main live & ada org nyanyi live.. sound system kat sini best pulak tu.. berdebar2 jantung biler dorang buat aksi mencemaskan.. tapi tu lah tak dapat nak amik gambar atau video..dia adalah jual dvd..tapi x kuasa la saya nak membelinya mahal giler usd45+..  Satu lagi pengalaman baru la utk saya.. saya rasa dorang ni dr Russia sebab nyanyi semua lagu2 dia tu mcm bahasa rusia jerk.. mandai jer ekekee

ok dah jom balik

Ok lah.. tak tau nak tutup macam mana entry neh.. mata dah ngantuk.. saya titun dulu..dah kul 1 pagi ni.. bye!

No comments:

Google