I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, May 22, 2012

US Trip - Day 13 (Tuesday, 22 May 2012)

Day 13, 11 more days to go

Hari ni sampai lambat lagi..hari2 pung lambat hihihi.. lupa ada meeting...haish.. tu la asyik dtg lambat jerk..sampai lupa hari ni kena attend meeting kul 9 huhu..

Dok kat US neh badan langsung tak berpeluh..langsung x der rasa lekit2 ekeke.. Muka pun cantik jer kulit.. tak sempat nak berpeluh kot...sejuk & nyaman cuaca hihi
oh alangkah best kalau kulitku behave mcm ni jugak kat mesia hihi
Hari ni kejer mcm biasa buat cloning kat dlm machine exa tu.. kejap2 ada meeting..kejap2 ada discussion..pas tu ada session knowledge sharing ngan mcm2 org.. byk input dorg kasik neh ekekek
tumbler tu team lead saya kasik..mahal kau usd7.99 satu..tak kuasa nak beli sendiri haha
2 Blackberry?? Ya satu lagi team lead saya bagi utk kegunaan saya masa kat US neh senang nak call dorang lagipun murah lah sebab nombor US.. Blackberry company satu lagi tu nombor malaysia..so mahal la sebab roaming kan.
Touchscreen Bold.. best jugak sebab smooth mcm iphone jerk
Esok saya kena attend satu kejer amal kat sekolah sampai tengahari lepas tu after lunch baru masuk opis.. Kena pakai t-shirt .. kena tolong dismantle playground kat satu sekolah neh.. dorang nak buat yg baru kot..so esok bekerja keras lah saya yer u ols hihi
t-shirt free
After office hari ni saya singgah kat satu chinese restaurant kat sini.. Owner dia Tom & Donna dah macam family kami.. semua yg dtg dr mesia akan singgah sini.. kalau ada beli apa2 online pun mesti bagi alamat dorang nanti sapa2 yg dtg dr malaysia akan ambikkan & tolong bwk balik hihi..
Ning Ye Restaurant bangunan sebelah kiri paling hujung
Kat dlm neh Tom tampal gambar2 kitaorg..hihi terharu..

cuba carik mana saya hihi..masa ni tgh peknenkan khayla
Hujung minggu ni kat sini cuti panjang.. 4 hari..jumaat sampai isnin..cuti memorial day.. tapi jumaat saya kena kejer kejap sebab ada change request kena buat kat production.  Hari khamis after office hour dba manager ajak saya lepak2 ngan family dia.. seronoknya.. excited hihi... then sabtu/ahad ada jugak yg jemput saya dtg umah dorang.. yahoo.. nanti saya upload gambar yer u ols..hihi


Hi Edrina;

I'm glad you can join my family and I on Thursday night.  We are going to the beach and see some of my favorite sites.  Please bring comfortable shoes and clothes.

I'll get all the food (seafood) and drink.

We can meet after work and you can follow us home.  Here is the address so that you can see where we are going.

Esok nak kena siap awal neh..kul 8.30am dah kena gerak dr hotel hihi..kalau tak kul 8.30 la baru nak mandi gagagaga..

hihi.. till then daaa... 

1 comment:

marinahunny said...

baik nye dorang ni kan, siap ajak lepak sama2... dan siap mention dah makanan seafood tu..

Google