I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, February 12, 2009

Rabun & Sakit Mata

Rabun
Balik dr kafa ...

Najihah: Mama, tadi mama bukan bagi jihah duit RM1 la... mama bagi RM50

Saya: Hah?? eh mama bagi RM50 ek.. sapa bagitau jihah? Mana duit tu? Ada tak? (huhuhu cuak giler)

Najihah: Ustazah cakap, ader jap jihah amik..

Huhuhu... dek kerana ngantuk (lalok pasal 2,3 kali bangun malam susukan baby) & rabun (siang2 saya pakai contact lense, malam nak titun ofcos la saya bukak kan, spek saya lak pecah tak buat2 lagiks yg baru) saya terbagi jihah duit RM50 sekeping huhuhu... Lepas neh kena perati betul2..bahaya tul.

Sakit mata

Kejap tadi saya tgk mata danisha penuh taik mata.. dia titun sat tghari.. bangun dr tido tu penuh dah taik mata pas tu dah start nak merah sikit... pas tu maid saya bagitahu..semalam masa kat playground maid jiran depan rumah saya sakit mata..bengkak mata dia.. adooiiyaai..bengang nya saya... apasal la maid jiran saya tu pi playground kalau dah tau sakit mata..bengong betul la..

Hmm.. saya ni dah lah anak 4 org, ada baby lagiks.. ni tgh merisau takut jangkit kat baby pulak.. ni saya tgh tunggu pil saya nak pi hantar danisha gi klinik... bengang..bengang...

No comments:

Google