I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, February 01, 2009

22 Hari - Wajah terbaru ku

Gambar2 diambik hari sabtu lepas..bersiap2 nak gi alamanda ekekekeke.. hubby nak cariks buku sikit.
huhu..muka berminyak2

8 comments:

DeLinn said...

macam bukan dalam pantang!!! takda kesan bersalin pun badan tu hehehehe

gee ryder said...

akak ni dh abih pntang lum?
slim mlim ceria jer cam dh abih pntg jer

DYLA said...

kak, mcm tak bersalin aje rupe akak.. untung tul la!

marinahunny said...

cun melecun akak nih...dh blh pkai jeans ke..alahai akak ku nih..

ratna said...

wah kakkk dah bole pakai jeans.. cepat betul berat akak turun. kalau saya perut tu masih muncit. sampai ler skrg ni.

PuteriSatu said...

alahai ed....dah slim melim tuh...muka pun berseri je... rumah pun dah makin lawa...soker...soker...

ezzah said...

ed.. ko ni sakan nor.. dh siap berjln masa lam pantang ni.. kalau laki aku, jgn harap le dpt kuar umah selagi lum abis pantang.. hati kite nk kuar ni, xtau camana nk ckp//

baby AF said...

ada iras2 dato' mashitah..hehehe

Google