I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, August 19, 2008

JB

Lama benar dah saya tak ker JB..rasanya paling last masa saya form 3 kot.. masa tu parents saya tinggal di Kg Penggawa Timur sebab ayah saya yg bertugas sebagai tentera masa tu kejer kat Kem Tebrau. So masa tu saya kat MRSM Terendak Melaka bila cuti pendek jerk selalu la saya balik ke umah parents saya di Johor tu.. Masa tu Jusco Taman Pelangi pun baru siap dibina.. so kat situ la kalau saya selalu pi pun.. ada jugak sekali sekala kitaorg gi singapore sebab adik nenek saya ada kat sana.. dia pindah singapore waktu dia & husband muda lagiks..so anak2 semua lahir kat singapore dah jadiks warga singapore dah.. so kalau sampai kat singapore tak risau leh gi umah tok ngah saya tu & gi umah anak2 dia :-)

Best friend saya masa tu pun, shuhaila tinggal kat taman pelangi tu..so selalu la pi umah dia kat situ.. tapi bila saya form 4, ayah saya dah ditukarkan ker kelantan.. 2 tahun lebih jugak lah ayah saya kejer kat kem tebrau tu.. so rasanya tu lah kali terakhir saya gi JB..

Jumaat neh..setelah sekian lama saya akan ke sana semula...hmm.. mesti dah byk perubahan kan.. entah2 kg penggawa timur tu ada lagi ker tak entah..

1 comment:

nasazfrog... said...

kak klu turun jb kasik tau lah leh jumpa,,, :)

Google