I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, August 14, 2008

Koleksi Transformers Haris

Ada lagiks dua tiga ketul yg kecik2 tapi tak sempat nak amik gambo.. Haris kan giler obses ngan transformers neh kan..(sama ngan hubby sekali la hiks).. so saya kalau pegi mana2 mesti beli transformers lah utk dia :-)

Neh koleksi paling mahal kami pernah belikan utk dia..Hubby beli kat Jusco Bukit Raja Klang RM186+..saya tau sebenarnya hubby yg teringin sangat sebenarnya tu hiks.. Sangat kukuh & berat.

Neh bila tukau jadiks kepala treler.Neh pulak murah jek..RM49.90 beli sempena birthday dia kat Jusco jugak bulan 5 yg laluNeh saya beli masa saya pegi singapore Sept tahun 2007
Neh pun saya beli kat singapore tapi awal taun ari tu.Neh saya beli kat US tempohari...yg neh tak leh tukau2 tapi ada cahaya & bunyi2an..pas tu fist dia tu kalau tekan dusyum..tercabut kedepan hahaha... macam2 bunyi ada..senapang dia tu pun kalau tembak kuar cahaya..kalau jalan hentak kaki pun ada bunyi.. murah jer dlm usd13 sajork.. beli kat toys 'r' us , US. Saya sangat suka sebab kukuh giler sama macam yg harga RM186+ yg kami beli kat Jusco tu..kukuh giler.

No comments:

Google