I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, August 24, 2008

Yuuhuuuss

Saya dah balik dr Desaru.. banyak benda nak citer & banyak gambo nak upload ekekeke..
Tapi hari ni & esok saya training la u olls.. so tgk lah kalau balik training, kalau saya rajin baru saya update ekekekeke... daaaa

1 comment:

Ayu said...

bestnyaaaaa
aku next week balik kota Tinggi umah FIL.. lagipon FIL tak sihat sgt tu

Google